Vad har hänt med dig egentligen..?

ojoj, förlåt för att jag typ inte skrivit nått alls på några dagar nu.
Men jag har haft fullt upp, i måndags var jag på dans som vanligt, guhd vad jag längtar tills jag blir tretton år så att jag får gå på något annat eller mer än bara det här tråkiga. Jag har gått på det i typ två-tre år nu så jag är rätt trött på det ;/
aja, sen igår så skrev jag ju ett inlägg men det sa inte så mycket, hehe. aja,
jag var hemma hos Fanny igår kväll i alla fall :)
Idag så var jag en stund med Jossan innan vi cyklade ner till Jernvallen och tränade badminton, jag gick ju ett tag förut men sen slutade jag, men nu har jag börjat igen! BRA VA?! :D
vad tycker du om badminton? :)
aah, imorgon ska vi till badhuset och ha nå simtest, och jag har en massa läxor känns det som. dessutom glömde jag engelska boken på skolan så jag kan inte träna på glosorna, skit kul -.-

aja, ha det bra.

kramhej.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0