Till dinosauriernas tid.

hejhopp galopp ;)
Jag och Dea var ner på stan idag, hon följde med mej in på bibioteket och för jag skulle låna en bok om dinosaurier till min bok som jag jobbar på. I alla fall, sen gick vi runt och kollade på stan, hinner inte skriva mer än såhär. Bilder och detaljer kommer imorgon för nu ska jag fortsätta med boken.
Jag håller på och studerar en massa dinosaurier så är rätt upptagen. Jag ska nog vara med Dea imorgon också, roligt ska det bli såklart! :)
aja, ni får ha det super.
Vi hörs imorgon så fort jag får tid och det får jag nog imorgonbitti :D
puss !

Kommentarer
Postat av: HERMELIN

jaa :)

allt bra idag då? :)

2009-09-04 @ 22:43:42
URL: http://hhermelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0