sjuk?

godmorgon alla bloggläsare :)
Jag är hemma från skolan idag, har lite ont i halsen och snorig... men huvudvärken är knappt kvar alls och jag känner mej mycket piggare än igår. Fast det blir nog ingen skola imorgon heller men friidrotten kan jag nog ta mej tid och ork till om jag är hemma och vilar.
Jag ska be pappa köpa hem Läkerol-tabletter till mej när han åker hem från jobbet också, jag har sett att det ska vara bra både för halsen och täppt näsa, så det låter ju bra? ;)
funderar på en ny header -(som vanligt)- men aja, det är lite jobbigt att hela tiden få suget till att göra en ny, haha. men nu ska jag sluta skriva,

ha en bra dag alla,

puss !




men haha, jag hittade ingen bild på dom där
Läkerol-sakerna så det fick bli den här istället x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0