så sjukt trist...

hejsan,
nu ligger jag i soffan och gör ingenting... börjar bli trött fast klockan är typ, ingenting hehe. Det blir nog ingen skola imorgon, jag vill inte komma tillbaka efter en dag när jag inte känner mej riktigt frisk. Jag vill inte smitta några andra. Typiskt att vi är lediga på fredag också, så det blir ju ingen skola alls resten av denna vecka, känns lite tråkigt på något sätt.
Jag vet inte om det blir någon friidrott heller. Sjukt trist att jag blir sjuk första gången! ååh, gud så drygt.
Aja, jag har gjort en ny header och jag blev faktiskt nöjd.
Vad tycker du om den? :)


aja, vi hörs väl imorgon, puss !

Kommentarer
Postat av: C A R R O

Vad fin headern blev :)



Sv: Åh tack så mycket, vad kul att höra!

2009-09-02 @ 22:12:23
URL: http://caruline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0