oouuuppidoo! ;)

oj hejsan,
nu var det ett tag sedan senast! ;)
Men jag har verkligen varken tid eller lust till bloggen, faktiskt har jag inte suttit vid datorn på typ tre dagar, jag har helt enkelt inte haft någon lust. Men imorgon får vi hoppas att det blir friidrott, jag har varit dum i huvvet så vi får se hur det blir med det. OCH VET NI?! :D
Vi fick sluta typ nästan en hel timme för tidigt idag! För vi skulle egentligen sluta halv tre, men våran lärare som vi hade idag skulle iväg och knäppa sånt här kort till skolkatalogen så vi fick gå typ tjugo i två istället, shiiiiet nice ofc, eheheheheehehehhehe :p
men pappa har i alla fall tapetserat om min vägg nu, han blev klar idag. Jag tycker att det blev jättemysigt i alla fall, svart med silvriga ränder. Tyvärr så blir det inga bilder, min kamera har dött för den har inge batteri och jag vet inte varför jag inte laddar den men aja, jag pallar inte skriva mer.
Vi får se om jag skriver i morgon eller nån annan dag, jag kanske till och med lägger ner bloggen. Känns som om jag har annat för mej än det här.

puss !



 

Utan dej är jag som solen utan värme - som solen utan solsken.
Utan dej är jag som regnet utan vatten.
Utan oss två tillsammans är jag som liv utan mening.

Jag vill bara säga att jag klarar mej inte utan dej, du är min bästa vän,
du är min ängel. Jag tål inte tiden såhär, jag vill bara prata med dej
och förklara. Jag är så jävla dum i huvvet, jag tänker ju aldrig.
Jag behöver dej och din vänskap mer än ditt hat.
Andrea bästavän,
från vaggan till graven,
eller hur?
Jag älskar dej nå sjukt.


Kommentarer
Postat av: nathalie

Okej. Blir det Idol ikväll här oxå?

2009-09-09 @ 19:41:02
URL: http://naattisch.blogg.se/
Postat av: nathalie

Visst är de det! :D

Allt bra?

2009-09-10 @ 16:15:49
URL: http://naattisch.blogg.se/
Postat av: Viktoria

va fint skrivet! :)

2009-09-10 @ 18:31:59
URL: http://vickanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0