jag kommer inte på nån rubrik..

hejhopp :D
Jag har tänkt på att lägga ner bloggen, men nääej, då får jag ju inge att göra
och fippla på, så den blir kvar fast jag kommer inte skriva lika mycket i den som
förut. Jag har liksom typ... tröttnat?
aja, idag var det skola, först så gjorde vi med dom där små kalendrarna som vi
fått typ, hehe, och sen så jobbade vi med olika saker som vi behövde jobba klart
med, sen rast och sen fortsatte vi göra klart saker. Sen gjorde vi nå typ lek/tävling,
hela klassen, det var väl lite sådär nice ;)
sen så var det lunch och sen hem, vi slutar ju alltid klockan 12 på fredagar,
very nice very nice :D
om en stund ska jag åka och handla med pappa sen blir det bibblan och sen vet
jag inte vad jag ska hitta på.
Ha det bra i alla fall då,
puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0