I try to let you go, but I can't ..

hejhopp.

nu är jag hemma och sitter nere i soffan med datorn, checkar Idol, ehehehehehehe. Har typ nyss käkat donken, haha, så fick jag äpplen med ju och jag tål ju inte det så det känns som om hela min mun är en stor blåsa nu ;(
Jag har varit med Josefine och Pauline typ hela dagen, superkul hade jag i alla fall, haha.
aja, jag fick inga bilder från idag, det hann jag inte med, haha :D    det var i alla fall jättekul och vi körde typ mörkkurragömma, HAHA, det kanske låter lite töntigt men det är skitkul x')

och ja, imorgon har jag inte planerat något menmen.
Vi hörs väl då imorgon då.
ha det bra så länge, puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0