I can't imagine my life without you.

hejsan :)

Jag har visst inte uppdaterat på typ några dagar eller vad det är, men jag har haft en hel del för mej och helt enkelt inte haft tid med bloggen.
Jag sov i alla fall hemma hos Jossan inatt med Pauline.
Först hade vi en bra dag också, vi typ va hemma hos Jossan och sen lite hemma hos Pauline,
sen åkte vi och mötte Linus och Oliver typ, snälla vänner det ;p
sen så åkte jag och Jossan ner till coop och köpte gurka, morot och dipp medan Pauline käka. sen åkte jag hem och käka och sen så åkte vi och packade och sen så tillbringades hela kvällen hemma hos Jossan.
Vi tittade på film och sånt där.

Dessutom så råkade jag ringa upp mina pengar på min mobil, så nu kan jag inte smsa heller för att mina fria sms försvinner när pengarna försvinner, så himla dåligt -.- men jag vet att det är tråkigt när jag inte lägger upp så mycket bilder, men jag har ingen bra kamera, men jag ska försöka bättra mej.

hejdå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0