friidrott nästa ;)

hehe, hejsan :)
va i skolan idag, fick tre bollar i huvvet på en dag ?! ;o
fyfan, och självklart gick vi till halv tre också så jag har plågats en hel dag med ont i huvvet. skitjobbigt var det i alla fall. Men när jag kom hem så tog jag Alvedon så nu är jag bättre.
Nu ska jag typ platta håret och lite saker, ta det lugnt typ :p
sen cyklar jag, Fanny och Dea till BJ-arena på friidrott. Roligt hoppas jag att det blir, h3h3.
aja, snart brinner min plattång upp, (eller inte ;p) aja.
nu ska jag grejja.
vi hörs väl kanske när jag kommer hem, ha det bra så länge då! :D

puss !

Kommentarer
Postat av: jossan m

sv; nu har jag svarat på din fråga från frågestunden!

2009-09-01 @ 18:02:17
URL: http://typjoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0