sssuuummmeerrr!

YYESs! Hello!
Inatt sov jag i tält på min gård med Sofia, dä va väl najjs :) vi typ vaknade vid nio och sen var det så varmt ute så vi gick
ut och spelade badminton och då lämnade vi tältet uppe och när vi kom tillbaka in i tältet så var det typ massa flugor
och shit där inne. Så vi typ låg där och va värsta rädda, men dom va faktiskt jättestora och läskiga. Jag hatar småkryp :P
sen i alla fall så typ höll vi på och försökte få ut flugorna och det ut från tältet men det gick typ inte så bra.
Först störtade den minsta ner rätt mellan oss och sen så flög den stora ner typ precis bakom våra huvuden så vi
typ skrek och sprang ut, och sen när vi kom in i tältet igen och vi trodde den va borta så flög den fram igen när jag la
mej på min sovsäck, eller typ där jag sovit då... det var jätteläskigt -.-    x)
sen åt vi frukost och sånt och sen gick hon hem och jag duschade och gjorde mej klar och sen kom Andrea och vi typ
spelade badminton och sen satt vi bara ute lite, knäppte lite kort typ, som vanligt hade jag kameran på heeela tiden :D
i alla fall, sen så gick vi till en lekpark och satt där på en sten och prata och lyssna på musik och hade lite skojjigt.
och sen så skulle jag hem och äta och nu sitter jag vid datorn, har nyss lyssnat på Nic and the family - hej det är nic...klick, och nu ska jag lyssna på Nic and the family - Tjejer skvallrar ;)
P U U U E S S S S  P Å  A L L A !   + p å  d a g e n  : )



snea bilder kanske, men aja, vrid huvve ;D

TÄLTET!



den lilla flugan som vi va rädda för x)


den stora flugan som hade en hårig stjärt x)





ute med Dea <3 :)
BadmiNton .




ute med Dea <3 :)
yeah, vi är coola, we know x) iloveyou.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0