TISDAG.

Heyyy,
vaknade typ halv tolv idag, inte kul inte kul.
Sen gick jag och siz och åt frukost och sånt
och sen satt vi vid datorn. Slödag idag tyvärr.
och jag har suttit inne på Spele.nl typ hela
dagen så jag har snart spelat igenom typ
alla spel i kategorin bediening och koken ;)
men aja, sen gick vi ner och åt lunch, det
vart korv och makaroner... jaa, det gick ju snabbt
att laga och sånt så då fick det bli det idag.
Sen kollade jag lite på tv, sen fick det bli
upp till datorn igen och jag har gjort lite saker,
spelat mer roliga spel. haha :D
men jag har sagt till siz att vi ska kolla på
Svanprinsessan , hihi. det var så längesen,
typ hundra år sen ju, haha, *överdrev lite* x)
men yes, det var väl min dag än så länge
och det händes väl mer idag men jaja,
det här får bli detta åtminstone.
Men snart ska jag försöka grejja med den
här bloggen lite men vi får se om jag kanske
tar tillbaka den looken som jag har nu, det
får vi se vad som sker med tiden :)
men jag tänkte också säga att jag faktiskt
inte har någon aning om varför jag döpte
den här bloggen till yeii, när jag egentligen ville
att den skulle heta något annat, men trots
att denna blogg bara var ett test så... jaa,
det var nog därför. Tänkte bara säga det x)
P U S S , +++ ha dt bra :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0