GODKVÄLL ;D



jaa, hej allihopa då.
Jag tänkte bara berätta att jag och min syster är hemma själva i en vecka nu
medan mamma och pappa åkt bort och det är väl roligt. Idag vaknade vi och
gjorde oss klara och sånt, sen åt vi och sedan gick vi och handlade, efter det så
åt vi lite glass ute och sen hoppade vi lite studsmatta typ :P hehe.
sen försökte vi spela badminton på gården men det gick inte för att det blåste
för mycket, inte kul inte kul. Men aja, sen gick vi in typ och satt vid datan och
sånt och sen åt vi kvällsmat, sedan satt vi lite vid datan och sånt igen ;)
sen satte sej  Yen vid datorn och jag städade Pulvers bur då... och efter det fick
han nå rus och va skitstörd i huvve men jag lyckades lugna ner honom, eller han
lugnade ner sej själv kanske. och nu gick han in där han sover och han dog
säkert... hih.         - men gud, va hemsk jag är 0.0
aja, nu ska jag grejja lite med denna blogg, trots att jag suger på bloggar men
försöker man aldrig kan man ju inte bli bättre heller, haha :D
dessutom saknar jag Dea när hon är i Danmark, men hon kommer hem på
lördag tror jag :( och jag vill va med henne då, för hon och jag kanske ska börja
på badminton till höst och jag vill spela med henne då ^^,
yyeesss, puss dao .

//josefinejosefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0