FREDAG

Hej.
Först så vill jag bara säga   - R.I.P Michael Jackson .
Jag läste en artikel igårkväll med min syster där det stod att han dött, det var verkligen
en chock. Jag har fortfarande inte fått in det i huvvet att han inte finns mer :8
Men aja, ingenting man kan göra åt, men han är grymt bra tycker jag, trots att jag
kanske inte är ett av hans största fans men han är ju fan inte dålig ?
men a yyeasss, idag har jag inte gjort så mycket. Jag och siz var sega imorrse
så vi duschade och gjorde oss klara typ vid lunch och sen va vi ute en stund,
sen gick vi in och åt kvällsmat typ vid fem då och sen satt vi lite vid datan och sånt,
men nu ska hon sitta vid msn så nu får jag sitta ensam typ... heh.
Men får se vad som händer i morgon, jag har verkligen ingen aning. Men jag
ska prata med Andrea i alla fall, fast jag vet inte när hon kommer hem men får ringa
henne lite senare på kvällen då :)
men ska sluta skriva nu. puss. <3

//josefinejosefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0