TORSDAG.

Alla är olika, alla är sig, så varför kan ingen acceptera mig?

Hello! :)
Yea, det där var bara nån liten rimsak som jag kom på för en stund sen ;)
Jaa, idag är det varmt, 33 grader hos oss och jag håller på och
dö utomhus men nu sitter jag i alla fall inne och slappnar av lite,
går väl ut i solen snart antar jag.
Inatt typ runt klockan 2 eller 3 kom mamma och pappa hem från
Spanien, ja, de var ju där i en vecka så när de nästan var hemma
gjorde jag och siz i ordning lite fika som vi gav dem sen :)
duktiga vi är såklart, haha.
Men det har i alla fall varit en rolig och skön
vecka tillsammans och ensam med siz, vi har
inte precis känt att vi verkligen saknar och
behöver mamma och pappa, heh. men yyess,
jag antar att det är väl rätt skönt att de är hemma
ändå. Men ja, i alla fall så fick jag två T-shirtar som
ni kommer se bild på här nedanför sen och så
fick jag två armband och en ring typ. Så det var
väl najjs. Nu har jag ännu fleer T-shirtaaaar, HAPPY! :D
Men ja, det har inte hänt så jättemycket idag men det
händer väl mer, men det kommer jag nog inte skriva
ett nytt inlägg om. Så det har jag nog för mej själv. Hah.
Men jag vet inte riktigt om jag har skrivit "mej" eller "mig" ibland,
jag kanske byter lite och skriver olika ibland men det är
för att det är så rörigt just nu så... yyess, så ni vet.
Men jag tänkte också bara berätta att jag inte hade så mycket
mer för mej igår heller, det åskade ju och
haglade ett litet tag så jag och siz satt inne och läste gamla
typ historier/böcker och sånt som vi skrivit
för typ några år sen och sånt. Och jag hittade en gammal dagbok
från 2006 och 2007 :D haha. det var roligt att läsa igenom den ;)
dessutom så kanske det blir en mycket rolig dag i morgon för då
kanske familjen ska åka till Lager157, det blir välldans
najjs eftersom jag aldrig har varit där, trots att jag typ velat det sjuuukt länge.
aja, hoppas att vi åker dit i morgon då.
men nu ska jag sluta skriva och göra något annat, här kommer bilderna på tröjorna och armbanden!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0