scream 2.


hheeyyyyyyy ;)
vart kanske lite rörigt med inläggen igår och så, men nu ska
jag försöka få allt på rätt väg igen, heh :P
I alla fall så idag gick jag upp typ vid nio, käkade frukost
och hade lite ont i magen men det vart typ lite bättre...
sen duschade jag och sen vart det till att laga mat tills mamma
kom hem på lunchen , sen så satt jag lite vid datorn typ.
sen när pappa kom hem så åkte vi och hyrde film och
pappa kollade i lite affärer och handlade lite mat typ ;)
heh, aja, sen så när vi kom hem städade jag typ mitt rum
lite och sen rensade jag ur min garderob fast jag hann inte
klart så nu har jag rummet fullt med kläder, haha x)
men ye, sen nu typ så följde jag med pappa när han åkte
ut och lämnade farfar i sommarstugan, han va typ hemma
i deras lägenhet i stan och gjorde nått tror jag.
och jag och pappa handlade typ gurka och morot och dipp
som jag och siz ska keaka till filmen, viii har hyrt Scream 2 ! :D
dom hade typ inte ettan och så, och jag har inte sett en enda
av dom, så jag känner mej lite efter eller nå , hah.
men yeye, nu ska jag ner och hämta ut dippen ur kylskåpet
och vi ska checka film !
Ha det gött allihopa, för det ska jag ha!
och hjälp till och hoppas på underbart sommarväder i framtiden! :D
puusss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0