film förslag? :)

HEY.
idag gick jag upp klockan åtta, typ hade lite ont i magen men yeye,
käkade frukost och sen så blev det till att duscha och göra mej
klar, sen satt jag vid datorn och då var klockan faktiskt bara typ....
tio över elva! ;p
så nu är jag stooolt ! :D
sen typ spelade jag och siz Monopol, jag vann första gången men sen
hann vi inte spela klart andra omgången för då kom hennes kompis
som ska vara här i typ några veckor innan dom åker hem tror jag :p
men hon hade nog vunnit den omgången ändå , hah ;)
men sen käkade vi och nu sitter jag här... vet inte vad jag ska skriva mer.
Men jaja, jag vet inte riktigt vad som händer sen, antagligen
ingenting speciellt...
blir väl typ fika eller nått snart , med kakor och nått gott att dricka,
mums mums :')
 JAG VILL HYRA FILM!  nån som har något bra förslag?
men haha , ha det bra alla, okej? :*
PUSS.


notera ;   jag är i ööögat! :D

Kommentarer
Postat av: Elin

Sv: Åhh tack va snällt :) fin blogg du har :)

2009-07-31 @ 14:01:32
URL: http://redghost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0