TORSDAG.

- H H H E E E E Y Y Y Y
igår: jag vaknade typ ganska sent men gick upp och duschade och
shit, sen spelade jag lite WoW, som vanligt ;) haha. Jag måste
sluta innan jag blir beroende... heh, näråå, det kommer aldrig hända.
Men aja, sen när jag gjort det så skjutsade mamma mej till
Andrea när hon skulle åka till Valbo, så jag var där ett tag och
vi gjorde typ ingenting egentligen men ye.
Sen åkte jag hem med mamma när hon åkte förbi från Valbo. heh.
sen så typ åt vi mat och sen spelade jag lite tillsammans med siz,
sen vart det sooova .  Men det var en bra dag antar jag   :)

idag: och idag så vaknade jag typ flera gånger inatt tror jag,
det var säkert av regnet för det smattrade som sjutton på rutan så...
heh, ye. Men då åt jag frukost och hade inge och göra så då spelade
jag lite, sen spelade jag och siz tillsammans lite också.
Sen varte duuschen och nu har jag städat lite och ska fixa saker
till ikväll då vi får främmande.
Men jag har märkt att jag inte skriver så mycket mer men skit it.
Annars är det väl ändå ingen som orkar läsa eller...?

Ha en bra dag, yyeass!
dessutom behöver jag en idé att skriva bok eller nå om,
jag tänker sönder huvve här fan ;)
aja
- P P P P P U U U U U S S S S S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0