jag förlorar alltid något när jag fått något annat.


Hejsan! :)
Idag vaknade jag faktiskt rätt så tidigt, men jag var rätt trött
i starten tyvärr, så jag gick ner och skulle äta frukost men jag
vilade ett tag i soffan istället innan jag visste att jag var tvungen
att rycka upp mej, hah ;)
Men nu är jag i alla fall duschad och klar och har ätit och allt,
så nu är pappa och handlar och sen ska vi åka ut till
farmor och farfar, sedan vet jag inte vad som händer,
kanske någon av mina söta små vänner har lust att hitta
på något? :)
annars får det nog bara bli till att ta det lugnt,
kanske skriva lite i min bok eller till och med kanske
ta mej tid till att spela vårat sega The sims 2 spel...
och jag är fortfarande sur för att The sims 3 inte funkar ;/
Men ha det gott ! ;)
pusshej leverpastej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0