ett småkryps liv

HEY!
jaa, idag har det inte hänt särskilt mycket.
Vaknade typ vid åtta och då låg jag kvar i sängen till kanske nio eller nå.
Sen så gick jag ut till datorn och spelade lite WoW (a) . hehe.
det vart ingen frukost idag i alla fall, jag orkade inte med det och det kändes
för sent när jag väl tänkte på att äta den ;) haha. Men ye,
sen så duschade jag och hann faktiskt bli klar INNAN halv elva!
DET ÄR REKOOORD! :D
haha. aja, sen så typ spelade jag lite mer WoW och jaa, jag kommer
faktiskt inte ihåg vad jag har gjort idag... helt ärligt.
Men ha det så bra, nu ska jag se på film - Ett småkryps liv - får det bli,
för att det var typ ååååårrrrr sen jag såg den senast ! ;)
så ye, i morgon får vi hoppas på fint väder och att jag och siz ska baka
som vi sa, och till och med kanske att jag får lite tid över till att vara
med några sociala söta kompisar? ^^,
men ye, PUSS OCH KRAM ALLA GLADA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0