regn :(


heyy.
På dåligt och tråkigt humör idag för att det regnar, jag tycker verkligen
inte om regn... usch ;(
Men hoppas gör jag i alla fall om att det ska bli bättre väder, jag har
till och med försökt hoppas på att det ska bli sjukt bra väder i flera veckor
framöver, tihihihi ^^
Men idag har det i alla fall inte hänt så mycket, jag har bara varit
trött och hängig hela dagen. Det brukar jag typ alltid bli när det är
såhär dåligt väder. Dessutom vill jag åka och hyra film, fast jag vet inte
riktigt vilken film i så fall ;) men jaja, det brukar inte vara så svårt ;)
men jag har i alla fall fått något gjort, för jag har hunnit levlat lite med
några av mina karaktärer på WoW , och jag har också hunnit
skaffa en passande bakgrund på denna blogg :D *stolt!*
men ska sluta skriva nu och försöka göra mer nytta ;)
Ha det bra & hjälp till att hoppas på underbart sommarväder i framtiden! :)
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0