kanelbullar är gott ;D

Hello yo, :D
Jaa, vaknade typ halv tolv idag och då gick jag upp och käkade frukost,
pappa hade hittat en nyckelknippa i soffan och hej shosvejjs så kom jag
på att det kunde va Fannys nycklar och det var det. Så hon kom och
hämtade dom och sen gjorde jag mej klar och duschade och sånt...
då var klockan typ två eller tre, hihi. ^^,
Men aja, sen spelade jag och siz The sims och det var funfun, men sen
typ glömde vi bort att vi skulle på bio idag så det vart inge, men vi kanske
ska gå någon annan dag, hah. Men yeas, sen stängde vi av spelet
och vi blev nog lite konstiga av lagget för vi båda skrattade åt allt och shit,
och typ siz ba; kshfkjfhsuiufsurh. och sen asgarva hon och jag fatta
inte varför men jag skrattade ändå, sen jag ba; vad är så kul? och hon sa
att hon inte visste och sen höll vi på lite sådär, hahaha. lite dålig humor
måste ju jag också få ha ibland. haha. men ye, hela dagen har inte
gått än men jag skriver ändå... har lite tråkigt. Men i alla fall så kanske
jag ska spela WoW men siz typ nån morgon eller nå, det blir najjs.
man får väl hoppas på imorrn bitti ;)
ha det bra & kanelbullar är huuuuur gått som helst, hihi ^^,
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0