sol, sol & åter sol.

HEJ!
Jag måste bara berätta att jag vart ganska sur när jag skulle kolla om
josefinejosefine.blogg.se  var upptaget, och det var det. men det värsta
var att när jag kollade på den bloggen så hade den som ägde bloggen
inte skrivit något. då vart jag lite snopen och ledsen ;)
men aja, idag har det inte hänt särskilt mycket, eller jo.
jag vaknade typ vid elva fast jag skulle ha gått upp vid åtta nio... tyvärr -.-
då typ varte käk typ bara en stund efter då mamma kom hem på lunch
och sen duschade jag och gjorde mej klar och det när pappa åkt och
jobbat. sen bakade jag och siz havreflan, mycket mumsigt, och sen så
städade vi typ undervåningen lite innan vi gjorde ren alltanen.
sen så varte mer kakbak , ännu fler havreflan! :D
och sen spelade jag lite WoW och när mamma kom hem så gick jag
ut med pappas gamla systemkamera och knäppte lite kort,
sen varte stranden med mamma och siz. fast vi badade inte, vi satt
bara på stranden och njöt av solen och värmen ;) hehe. det var najjs.
men sen åkte vi hem i alla fall och jag kollade på Lilla sjöjungfrun,
den var MYCKET tråkigare än jag trodde och sen så såg jag på
Den modiga lilla brödrosten , den är fan bäst ! ;) hihi.
men nu sitter jag bara här vid datorn och gör typ ingenting.
hoppas på fint väder i morgon så kanske man får sola lite! :)
ha det bra,
KRAM!




här kommer lite bilder ifrån stranden :)






det knäpptes lite fler bilder också, men dom här får räcka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0