kort :D

heyy,
har inte hänt så mycket idag känns det som...
vaknade typ vid tio och sen vart det ner och käka frukost, sen typ gick
jag och siz upp och kollade genom massa kort som vi hittade i lådan
i typ en byrå. Det var typ gamla bilder från när jag och hon var små,
HAHA, såååå mobbat. Och jag hittade en skitsöt bild på mej och Dea,
den hamnade på min anslagstavla bland en massa andra bilder ;)
men i alla fall, sen vart det duschen och sen fixade jag mej,
sen satt jag vid datorn och fixade till den här bloggen, nu ska jag
ner och göra mej en macka och sen blir det nog balkongen eller något
annat roligt. Kanske ut på gården och göra någonting, ingen aning.
Men alla får ha det så bra :) !
men yeye, puss





jag&Dea.
suddig bild men jaja :D

Kommentarer
Postat av: Sanna

sv: Tack så mkt! :D

2009-07-29 @ 16:25:25
URL: http://sannnnnnnna.blogg.se/
Postat av: Jessica

Svar: åhh, tack så jättemycket ! :D <3

2009-07-30 @ 00:18:21
URL: http://jjeessiicaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0