stan & kallt solsken..


HEYY.
Det har hänt rätt mycket idag... ja... faktiskt.
Först så gick jag upp runt klockan tio och jag och siz gick ner
och gjorde iordning frukost och satte oss framför teven med
varsin macka :) mycket najjs , hehe.
sen duschade jag och gjorde mej klar, fixade mej och sånt,
innan jag drog till Fanny och vi åkte direkt ner på stan för att
Fanny skulle köpa hamster&marsvin saker och present
åt sin lillasyster. Jag skulle egentligen kolla på en bikini och
ett par shorts också, men det vart inge... jag orkade inte.
Jag tar det en annan dag, heh :P
Men i alla fall så sen när vi hade handlat klart gick vi in på
donken, jag käkade en glass med chokladtopping, mycket mums! ;D
sen följde jag med Fanny och köpte en present åt Andrea som
fyller år om ett tag, jag undrar vad jag ska köpa till henne... ;)
sen så åkte vi hem till Fannys mamma och sen kom Andrea också,
sen så var vi där en stund och gjorde egentligen inte så mycket,
Fanny plattade mitt hår som blivit krulligt av regnet, hihi, hon är snäll! ;)
sen i alla fall så skulle jag hem och käka så jag drog hem,
nu sitter jag här ute på balkongen med datorn och väntar på att Pauline
ska bli klar så ska vi gå och träffa Fanny och Andrea, antar jag...
sen får vi väl se vad som händer senare ikväll.
Men ha det så bra!
PUSS.
dessutom så har jag slutat med bilder, jag knäpper inte så många men det kommer nog några framåt i tiden ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0