saft är bäst! :D

- h e y y -
Jag har inte skrivit på några dagar nu, har gjort en massa andra saker
så har inte tänkt på att skriva här... men nu är jag tillbaka igen i alla
fall, jag lever, så alla vet! ;)
men det har inte hänt så mycket, ingenting som jag orkar berätta om
i alla fall.
men ye, idag så vaknade jag typ ganska tidigt tycker jag, hörde hur
dom med våran nya tvättmaskin kom och fixa in den i tvättstugan ;)
så typ en liten stund innan dom åkte så gick jag ut till datorn
och spelade lite WoW... det var faktiskt några dagar sedan nu så
det var på tiden! hih ^^,
I alla fall, sen så gjorde jag typ nada, vi käkade och sånt och sen åkte
pappa till jobbet och jag och siz blev ensamma hemma. Vi typ
spelade lite till och sen blandade vi saft och ställde in i kylen sen åt
vi lite glaassss och sen gick vi ut på gården och spelade lite badminton,
najjs najjs. Sen varte in till saften! MUMS, saft är BÄST! :D
men ye, sen så typ spelade siz och jag kollade på, vilket liv man har ;)
sen varte åka och köpa McDonald's med mammsi när hon kom hem
och käk sen dårå. Jag fick ett ROSA glas med min Happy Meal, det var
roligt tycker jag! :D
men i alla fall, sen så duschade jag och sånt eftersom jag var seg med
det tidigare idag, ja jag vet att jag borde skärpa mej och göra mer på
sommarlovet men wtf?! jag måste väl få njuta av att vara ledig? ;D heh.
men aja, sen så skulle jag egentligen ha träffat Pauline men så varte
inte så då satte jag mej här istället. kan inte tänka mej att det
händer så mycket mer idag heller så...
ha det bra!
- p u s s & k r a m -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0