jordgubbar, my love!

Heyy,
vaknade tidigare idag än igår, gick upp och käka frukost och sen
duschade jag, sen spelade jag lite WoW och sånt, skrev lite i min
bok som jag håller på och jobbar och skriver nu också.
Sedan följde jag med mamma och siz till mormor och hälsade på
där, så dagen har gått fort för jag har typ inte hunnit med någonting
känns det som :P
men aja, sen kom vi hem och satt lite vid datorn, kollade på siz
när hon spelade WoW och det gör jag typ nu också ;)
vi diggade Caroline af ugglas - snälla snälla för ett tag sen, och sen
varte käk. nu sitter jag här med bloggen och käkar JORDGUBBAR,
earthmen (stavas? ;P) , som pappa kallade dom :D heh.
men i alla fall så kanske vi ska till Stockholm på onsdag, men bara
kanske, för i så fall ska vi typ hälsa på mammas kompis och så.
hoppas att det blir bättre väder den här veckan, skulle vara så
skönt om det vart det :)
men yyess. nu ska jag sluta skriva.
Ha det så bra, kram på alla!
Jordgubbar är sjuuukt goooda (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0