regn......

Hiiii.
Jag måste bara berätta att det har varit världens regnväder ett
tag idag. Familjen skulle åka ut till farmor och farfars sommarstuga,
och vi stannade och handlade åt dom innan och pappa sprang
in och handlade medan vi andra satt kvar i bilen och det regnade
SJUKT mycket! så vi körde fram typ till dörren och sen så sprang
jag in och hämtade honom för han stod innanför och väntade på att
det skulle sluta regna för att han inte ville bli blöt... typiskt han :/ haha.
men yyes, så jag sprang in och hämtade honom och sen regnade
det så mycket att vi inte kunde åka till farmor och farfar på en gång
så vi fick åka hem och äta och sånt först.
 Sen åkte vi ut men mamma stanna hemma och sen när vi kom hem
satt jag och siz vid datorn och sen så sitter hon där nu,
och jag sitter vid min och vi kanske ska se på film sen tror jag.
Vi ska se Jalla Jalla då :D  hahah.
men aja, ni får ha det så bra alla.
puussss!
smsa som galningar, då blir jag glad :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0