happyhappy


heyy.
imorrse såg jag och siz på Herkules, jag har velat se den i typ flera dagar
nu men det har inte hon och jag har aldrig ens tänkt på att se den ensam.
Men idag fick jag i alla fall se den så nu är jag nöjd! ;)
dessutom så älskar jag den filmen, har alltid gjort. de flesta såna barnfilmer
är bra tycker jag ;D
Efter filmen så gjorde jag mej klar - alltså duschade och sånt.
Sedan var jag ute och spelade lite kubb med siz och pappa, mamma städade
lite inomhus och tvättade fönster :P
sedan så blev jag sur för att vi förlorade på kubb hela tiden så då sa jag att
vi skulle spela något som jag kunde vinna på x)
då fick det bli boule (stavas.? ;P) , OCH JAG VANN! *happyhappyhappy*!
sen varte in och fika fikat mamma plockat fram, snäll som hon är ;)
och efter det blev det lite dator och jag satt ute på balkongen med datorn,
det är väääldigt nice tycker jag för jag gör det nu också. :D
men nu ska jag sluta skriva... antagligen händer det mer idag men
detta får räcka för jag har inga större planer.
så, ha det bra, okej? :)
puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0