deppig & eländig.


heeeyyy.
Jag skrev inget igår, pallade inte... jag satt bara och spelade
The Sims 2 som jag typ inte gjort på 70 år, heh....
men det sura är ju att jag köpte The Sims 3 men det funkade
inte på våran dator för vi har för dåligt grafikkort, 
vet någon hur man kanske kan fixa grafikkortet, typ göra det
bättre eller nå så att jag kan spela? x) 
jag är inte bra på sånt där med datorer ibland :P 
Men yeye, idag har det inte hunnit hänt så mycket, fast klockan
är typ över ett. Men jag ska duscha snart typ och sen blir
det väl The sims 2 igen då... bara för att jag inte har nått
liv. Annars vet jag inte, det finns inte så mycket att göra
en grå dag som denna heller och jag är inte alls på bra humör
för jag är hur korkad som helst och dum i huvvet och
helt jävla störd... men nu ska jag sluta skriva.
Ha det bättre än mej, okej? :)
pusshej.


/...måste skriva av mej innan jag sprängs...\


Jag är värdelös som har fått dej att må såhär, jag har gjort allting värre för dej och nu får jag ta och skylla mej själv. Jag var helt dum i huvvet som sa sådär och efter alla gånger jag svikit dej och allt.. så har du fan rätt till att lämna mej om du vill. Jag har behandlat dej hur dåligt som helst, utan att jag menat det... jag vet inte vad jag har hållt på med men jag har ju för tusan heller använt hjärnan när jag pratat. Efter alla gånger du har hjälpt mej och stöttat mej så är det sådär jag säger, vad tänkte jag med egentligen?!
Jag saknar dej vännen och kommer alltid finnas här och göra så gott jag kan om du behöver mej.. förlåt.
Jag både älskar & saknar dej vännen, förlåt... ♥


Kommentarer
Postat av: Emma

Hejhej!

Ville bara berätta att du har en jätte fin blogg (=

väldigt intressant och du har en massa bra inlägg! Fortsätt så (=

Allt bra med dig idag?



Kramar

Emma

2009-07-25 @ 15:16:30
URL: http://emmaeriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0