FREDAG.

H E J S A N  A L L A !
Idag var jag och familjen till Lager157, en solig och härlig dag, men trots
det så gick vi inomhus och handlade kläder och skor och allt möjligt
av det som fanns. Jag köpte tre linnen/klänningar och totalt kostade dom
75 kronor och sen köpte jag ett par skor som kostade 200.
Så det var bra köp hela högen och jag är nöjd trots att jag väntat mej
köpa fler T-shirtar, men det är väl lika bra med linnen nu när det är såhär
varmt och skönt utomhus i solen så.. yes. och dessutom är jag nöjd med
skorna för mina Adidas har det varit hål i typ skitlänge och dom rosa tygskorna
jag hade på mej idag dom har också gått sönder, fast jag inte haft dom
så länge men. aja, är glad för att jag köpte skorna, diggar dom ;)
Och sen innan vi gick in på skoaffären så råkade jag kliva på mitt eget
tuggummi som jag spottat ut på marken så det fastnade under min sko,
fast jag fick bort det i gruset typ direkt men ändå :/ hah.
I morgon ska jag sola om det blir fint väder har jag bestämt, för jag måste
verkligen få lite färg under sommaren i alla fall, jag ser ju ut som ett lik
nästan känns det som :O
but yeye, jag har hållt på och designat om denna blogg ett tag nu och siz fick
hjälpa mej med att knäppa en massa kort och sånt. Men nu är det klart för
ett tag i alla fall. Jag kollar för mycket på min blogg så jag blir trött på att se
samma hela tiden och jag har inget bättre för mej oftast heller än att sitta
och göra om bilder för att använda, hihi. Men nu får det se ut såhär ett tag. Så,
ska käka snart, så alla vet ;) och nu ska jag lyssna på
Nic and the family - tjejer skvallrar  ;D den äger! hahaha
men det har varit en bra dag och jag hoppas att den fortsätter vara det,
P U S S  A L L A ! 

- JasonMraz<3 :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0