ooonnnttt!

- h e y -
skriver ganska kortfattat om dagen nu tror jag, orkar inte.
ja, vaknade ganska tidigt imorrse, jag fick också sova med spyhinken
nedanför sängen inatt för att jag mådde illa. Men jag somnade ganska
fort och vaknade ganska tidigt också. Jag käkade frukost och sen satt
jag lite vid datorn och sånt och sen blev det duuscheeen och sen
bar det av ut med Andrea. Vi gick typ och gunga ;)
sen så gick vi bara typ en liten promenad innan jag skulle gå hem.
Och gissa vad... självklart var jag klumpig idag igen -.-
vi skulle gå över fotbollsplanen när vi gick hem och det är ju
stängsel runt den och en liten ingång som man måste böja sej
ner för att komma under och jag typ glömde bort det för jag pillade
med nått strå eller nå, så jag gick rätt in i kanten och slog i huvve.
det gjorde VÄLDIGT ont och jag kommer säkert få en bula eller
nå... usch för klumpighet.
Men pappa var så snäll och köpte gurka och morot och dipp till mej
så nu ska jag käka det. Mumsigt mumsigt :)
I morgon kanske det blir Dea igen, jag vet inte.
men ha det bra alla!
- k r a m h e y -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0