filmförslag idag då? :)

hey ;p
idag har det inte hänt så mycket, jag gick i alla fall upp typ
runt nio och sen typ åt jag frukost, sedan gick jag upp till datorn
igen och satt här lite, typ kollade till mina mail och sånt.
Sen vart det till att hoppa in i duschen och sedan gjorde jag mej
klar typ :)
sedan kollade jag lite på Buffy the vampire slayer, ett och ett halvt
avsnitt såg jag för jag har typ en box så ;p
men i alla fall, sen såg jag på Vi hade i alla fall tur med vädret,
jag såg den första, för det är den enda vi har hemma.
Egentligen är det Paulines film men hon har glömt den här :p
men sen så satt jag och försökte piffa till denna blogg lite,
fast det vart inte mer än att sätta dit en klicka i menyn, rätt nöjd :D
men snart ska vi käka och sen blir det väl.... hmm...
jag vet inte, kanske se på film eller nå, godis blir det nog också ! ;D
och jag kanske slänger in ett inlägg senare
eller något, och jag har så tråkigt just nu,
men har du något förslag på en bra film? kommentera i så fall!
puss alla,
ha det bäst
.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Svar: jag är inte riktigt säker men jag tror den är från ESPRIT (stavning?) ^^ ;)

2009-07-31 @ 17:00:11
URL: http://jjeessiicaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0