FREDAG

- heyy -
Måste bara säga att vädret är kanon nu och ja älskar det! :)
men iaf, jag vaknade typ nio och då gick jag ner och käkade frukost,
sen duschade jag typ medans siz gjorde den ^^,   hihi.
och när jag käkat upp frukosten gick jag ut och la mej i solen,
jag tänkte att det var på tiden att försöka få lite färg. hah.
men jag ser inte så stor skillnad, känns som om jag alltid haft
svårt med att bli brun så, jaa, jag bryr mej egentligen inte så
mycket men det borde väl synas att det varit sommar? ;)
men ye, ska inte skriva för mycket nu så..
sen när mamma kom hem på lunchen så hade pappa
lagat lunch och vi käkade då och efter maten så gick jag ut och
fotade lite med pappas gamla systemkamera som jag ibland
kallar för min egen ;)
men yeye, sen så gick jag och siz ut och spelade badminton typ
och sen gick vi in senare och nu har jag redigerat lite bilder,
bytt header - som vanligt -.-
men jaa! jag tröttnar på dom hela tiden jueh, och jag har inget
bättre för mej än att sitta och göra nya heller så, hehe.
men nu får vi se vad som händer, ska i alla fall käka
tacos med mamma och siz ikväll, pappa jobbar, men det
ska bli göott! ;P
ha det bra!
- kram -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0