You can be strong, but I will always be stronger.

godmorgon alla! :)
Jag vaknade för någon timme sedan, jag tror att klockan var
runt halv nio, jag gick direkt till teven och pappa gjorde frukost åt
mej som jag också åt vid teven :p   snäll han är.
I alla fall, nu har jag kommit till mitt rum och sitter här
och kollar på olika bloggar och sånt, blir väl duschen snart,
om inte kommer det att bli en mycket seg dag idag.
Men jaja, kanske inte så intressant att läsa om det menmen ;)

Nu ska jag se på Buffy, vi får väl se hur många avsnitt jag hinner
se innan jag måste gå och duscha... - antagligen bara ett tyvärr.
Jag älskar den serien, sjukt bra enligt mej. Trots att den är väldigt
gammal och så men, avsnitten i boxen jag ser nu är inspelade
de tre åren då jag låg i magen, föddes och fyllde ett år ;p

Nu ska jag checka Buffy då som sagt, ha en bra dag och jag
kanske hör av mej senare, puss&kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0