stranden med Dea-älskling! :D

tjjaaaa,
kom nyss hem från en cykeltur till stranden med Andrea,
vi cyklade till Hedåsen och typ badade och solade, fett nice :)
sen så typ köpte vi glass i kiosken när vi badat en liten stund
och då typ fick man ta en badboll om man köpte tre glassar
med Andrea tog en ändå fast vi bara köpte två ;p   hihihih.
Vi döpte den till Banditen, hmm, jaa, han var våran lilla beeebis!
haha x)
men jaja, sen så typ hade jag med mej ett bröd typ (fråga inte
varför, hah), så jag typ kastade några bitar till en and och då
kom det upp en till ur vattnet och dom typ var på brödbitarna
samtidigt och sen började dom typ bita varandra och shiitttt,
det var skitläskigt, jag och Dea sprang typ därifrån tills dom slutat
och tills dom gått iväg x)
Sen solade vi lite, och sen så blev det till att bada lite igen,
sen gick vi och knäppte lite kort, och sen badade vi lite igen typ
tills jag hittade massa äckliga saker i vattnet och då badade bara
Andrea... jaa, jag är lite kräsen av mej, hehe ;)
men i alla fall, sen typ skulle vi åka hem och vi skulle gå till
kiosken som ligger där på stranden, där vi köpte glassarna,
och där skulle vi fråga om dom hade nån toa men då stängde dom
precis när vi kom, typ dom som jobbade där hade precis låst
och gick iväg när vi skulle gå in och fråga -.-    så typiskt..
menmen, då hittade vi typ ett litet hus där det stod "toalett dam" på,
men den var låst och sen en till dörr där det stod "WC" men den
var också låst, så Andrea fick kissa i skogen, hih x)
men jaja, sen cyklade vi hem, uppförsbacke typ hela vägen,
också väldigt typiskt -.-
men nu ska jag käka tacos och sen ska jag duscha! :)
puss och kram.


nu kommer lite bilder också.





det där var typ fåglarna, orkar inte lägga upp mer bilder på dom,
här kommer andra :)




Andrea <3


jag ;p




Andrea råkade kasta iväg badbollen Banditen, hih ;p





jaa, det är mkt fler bilder men nu orkar jag inge mer ;)
PUUSSEN.

Kommentarer
Postat av: andrea

CHECKA MIN BLOGG ALLA :D

2009-08-08 @ 16:34:32
URL: http://andreaandreaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0