straandeen

hejsan!
Nu är klockan typ snart nio, och jag kom nästan alldeles nyss
hem från stranden där jag var med mamma, syster och hennes kompis :)
det var roligt. Vi köpte typ mat på donken och tog med det ut dit,
så satt vi där i solen och åt ;D
det låter kanske lite.... konstigt?... fult? haha, men det var mysigt.
I alla fall, sen försökte jag få någon med mej ner och bada men ingen
ville, så då badade inte jag heller, men jag solade... fast jag har inte
fått någon färg tror jag men ändå, imorgon ska jag kanske va med
Andrea och Pauline, då kanske vi ska ner på stan eller så kanske vi ska
ner till stranden :)
nu har jag gjort iordning ett stort glas vatten med is, så nu ska jag njuta
av det, heh. Ingen aning om vad som händer sen, någonting roligt
hoppas jag på, men jaja.
ha det bra, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0