sol & bio .

hej,
vaknade tidigt idag och jag har tänkt hela förmiddagen på vad
jag ska göra med den här bloggen. Jag tycker att den är så sjukt
tråkig... har du/ni förslag på vad jag borde bättra på?
kommentera! :)    
men jaja, tycker inte om den. Men nu ska jag nog gå ut i fina vädret
en stund, det känns så himla dumt att sitta inne och slösa bort
denna fina dag nu när det ofta är så dåligt och har vart det
den mesta tiden av sommaren.
Kanske ska jag sola litegrann? ;p
menmen... jag ska i alla fall på bio senare idag,
vid klockan fem tror jag. Det blir Ice Age 3 med syster och hennes
kompis. Men jag får väl svänga in ett inlägg när jag kommit hem,
ha det bra, puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0