back home again ;p

hey du som läser det här :D
nu är jag tillbaka från bion, väldigt bra tycker jag att den var,
många säger att det blev för mycket med en tredje film i
Ice Age - serien, men jag tycker att den var jättebra, jag har alltid
tyckt om de filmerna för att dom är så roliga! ;D
men jaja, jag tycker att den är värd att se på, det var faktiskt
dinosaurier med i den filmen och jag har faktiskt helt plötsligt
börjat tycka om dom... jag tycker att det är så intressant.
yeye, spelade nyss lite på king.com ,
nu vet jag inte riktigt vad som händer, hih :)
kanske blir det till att checka lite bloggar eller så piffar jag till
min, jag är så himla trött på den här designen nu...
men yeye, annars blir det väl ännu fler avsnitt Buffy.
ha det super,
så har jag detsamma! :P
kkyysss


en liten bild på filmen ,
för att jag inte har nått bättre för mej.
hih.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0