Snow Dogs, Snuten i Hollywood, The Glass house.

h e j h o p p  ! ! !
yes, vaknade runt elva idag, gick och la mej rätt sent igår för det vart typ tre filmer igårkväll med syster och hennes kompis, namnen på filmerna i rubriken. Men jaja, sen typ hade jag lagt min mobiltelefon bredvid kudden på sängen och jag hade haft ner den mellan väggen och sängen så den hade typ ramlat ner på golvet och jag fick panik för att jag inte hittade den, men sen såg jag den ;)  hehe aja, kanske inte så intressant att veta men i alla fall, jag vet inte vad som händer idag... har inga planer än men sola ska jag försöka göra för igår hade jag faktiskt fått färg när jag legat ute, så idag ska jag kämpa på igen! ;p borde gå och duscha snart, för jag har suttit och kollat på Danne Fantom i typ över en timme nu, det var massa avsnitt, hah x) det känns fel att inte ha duschat såhär sent, så ja, skriver väl mer typ ikväll antar jag.
p u s s  o c h  k r a m  ! ! !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0