sluta regna !

buuhu, jaa, det slutar aldrig regna! Nu har det regnat hela dagen
så nu får det bannemej sluta.
Varför händer allt dåligt idag, jag menar, det regnar hela tiden och
om bara en dag börjar skolan och idag blev jag utlåst i regnet för
att jag glömt nyckel... skit kul, eller inte -.-
fast det finns ju en bra sak i alla fall, att på måndag börjar dansen!
ååh gud vad jag har längtat !! :)
Men jag har typ varit med Pauline, Andrea, Elin och Linnea idag,
vi gjorde typ naaada, satt inne hos Elin för det regnade typ skit
mycket jue... men nu kanske jag ska åka och hyra film med pappa,
lämna in den tvådagar-för-länge filmen ;)
men ha det så bra, kanske klickar in ett inlägg innan jag ser på film,
om jag nu hyr en då, hehe :)

kkyyysss (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0