Pauline sover här ! (:

heyy,
idag har jag redan skrivit en gång, men skriver igen, för typ jag var
hos tandläkaren och jag måste fortsätta med min tandställning -.-
sen när jag kom hem gick jag ut med Pauline, Andrea, Kristin,
Elin och Linnea :p    vi va typ ute och gjorde ingenting, sen gick vi
hem till Elin och då hade Dea och Kristin åkt hem så sen gick vi
ut igen och sen hem till Elin igen och sen så åkte jag och Pauline hem
till henne och packade och nu är vi här hemma hos mej :)
nu sitter jag vid min dator och Pauline vid den stora hemma hos mej,
hon ska sova här, fett niiice :D
jag vet typ inte vad vi ska göra, men nu käkar vi glass i alla fall,
det kanske blir nån film senare eller nått. Men jaja.
vi hörs väl i morgon, då ska jag va med Pauline, Elin och Linnea (:
nu ska jag dampa loss på bilddagboken
för det går inte att logga in, dom har typ fel på servrarna eller nått :p
puss och kram ! ♥



haha, hittade en gammal bild på mej och Pullan x)
jag älskar dej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0