myskväll med mej själv.

hejsan igen,
nu har mamma och pappa åkt till vännerna och jag har varit ner på
stan och hyrt två filmer , View from the top & familj påväg ;)
så dom ska jag se på ikväll, och självklart så blir det lite friidrott också,
det ser jag på nu, fast snart ska jag se på filmerna.
Jag har också nyss skurit upp melonen och ska snart hälla upp mer
Ramlösa och sen ska jag också plocka upp vindruvor i en annan
skål, känns som om jag valt detta till en nyttig kväll ikväll :)
borde ta och göra en ny header också... men jag har bara ingen
idé på hur den ska se ut, jag har ingen fantasi längre.
Hur tycker du att den ska se ut, kommentera och berätta vettja! :D
men nu ska jag fixa klart det sista och sen se film,
hörs kanske senare ikväll, pussåkram ! ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0