MONOPOL !!

hejsaaan alla bloggläsare ;p
nu är klockan över nio och hela dagen har gått då typ,
jag har spelat Monopol och vettetusan allt jag gjort,
känns som om tiden gått fort och även om jag inte gjort
särskilt mycket ändå, så känns det som det :p
jaja, det är svårt att förklara! hah.

Det blev ett kort inlägg nu, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva,
är inte riktigt på skrivhumör nu känns det som.
Men jag tycker i alla fall att det har varit en bra dag, och det
bör ni i alla fall veta. Nu vet jag inte vad som händer,
ska väl kanske titta mer på Buffy eller något sådant skojj.
Jag hoppas på en dag nere på stan i morgon, jag fick bara
för mej att det skulle vara roligt ;p
Ha det bra, puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0