if tomorrow never comes...

heyy ,
har spelat Monopol med syster och hennes kompis i säkert
över en timme, jag kom två. Stolt ändå ! :)
det har inte hänt så mycket idag, eller joo kanske,
men jag blandar bara ihop det med igår så spela roll,
det är nog inte något så viktigt att veta heller så, hehe.
Men snart kanske mamma kommer hem och då blir det
nog bara ner och chilla på stranden eller så får jag väl
ta mej ut till Pauline och Andrea som frågade om jag ville
va med dom, om förslaget fortfarande är kvar ;)
Men nu ska jag sluta skriva,
ge förslag på vad jag kanske kan bättra på, tycker personligen
att min blogg är uuurtråkig. I alla fall, ingen tvingar er att
läsa men det skulle vara roligt ;p
jaja, ha det bra i alla fall.
heyy ;*

Kommentarer
Postat av: Jessica

Svar: okej vad skönt! :) Här är det bara regn.. ^^

2009-08-04 @ 18:35:32
URL: http://jjeessiicaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0