Loréal Pure Zone

helloooo! ;D
nu har jag nyss duschat och nu ska jag gå och
tvätta ansiktet med Loréal's Pure Zone,
det funkar jättebra, man tvättar bara ansiktet med det
varje morgon och kväll och min hud har blivit
mycket finare och slätare utav den, jag kan förklara mer ;)



jaa,
1; rengörande gel, jag brukar först skölja av ansiktet innan jag tar
lite av gelen i handen och sedan kletar jag in det i ansiktet, men man ska
inte ha det i ögonen och inte på munnen. Sedan sköljer man av det noga.
Djuprengörande gel, motverkar pormaskar.

2; Ansiktsvatten, jag tar en liten tuss av bomull eller annat liknande,
sedan tar man på lite på tussen och tar på det på de ställen man brukar
få mest finnar och andra orenheter på.
Ansiktsvatten som minskar porena och gör huden klar.

3; Kräm, jag tar efter allt det andra en klick på varje kind, en i pannan,
en på hakan och en på näsan av denna kräm och sedan smörjer jag ut
alltihop över hela ansiktet.
Reglerar talgproduktionen, minskar porerna och gör huden
slätare och jämnare.



Så, nu var det klart!
Nu har ni också fått en inlägg med ansiktsrengöring också! :D
Det var jättekul, kanske kommer det mer inlägg om saker jag
provar på för att få bukt på min jobbiga hy.
Ha det bra, puss och kram ♥


Kommentarer
Postat av: Jessica

Svar: det står när man loggar in! :) Nästan högst upp på sidan så står det ju "övrigt kategorier och statistik" då klickar du bara på statistik ;)

2009-08-22 @ 18:22:48
URL: http://jjeessiicaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0