huvudstaden!

hey alla,
idag var jag, mamma, syster och hennes kompis i
huvudstaden - med andra ord Stockholm. Vi typ shoppade
och sånt, eller vi kollade typ bara i affärer, köpte inte så mycket.
Jag gick i alla fall upp typ runt sju, duschade, åt frukost
och fixade mej. Sen när alla var klara åkte vi iväg, pappa fick
stanna hemma för han skulle typ måla :p
där var det typ maaaaassaaaa folk för det var den där
typ paraden, så ibland var det typ så mycket folk
så vi var tvungna att gå runt typ allt och alla... jaa,
det jag försöker säga är i alla fall att det har varit en
jobbig dag med otroligt sjukt mycket folk att trängas
bland, men det var det nog värt efter det jag köpte,
jag är faktiskt nöjd :)
det blir inga bilder på det jag köpte, jag orkar inte nu,
jag har ont i fötterna och shitttt. så palla :p
men yeye, det har varit en rolig dag och nu ska jag ner och
hämta mina gottsaker som är kvar från igår för jag ska se på film!
det blir nog några avsnitt Buffy idag igen, - yes.
 blev lite rörigt inlägg idag kanske, vet knappt vad jag skriver,
haha xD    men jaja,
men alla får ha det så bra, för det ska jag bannemej ha.
puss&kram!


inköp ;
t u n i k a
  ,  L i n d e x .
n a t t l i n n e  ,  L i n d e x .
t - s h i r t  ,  S t a d i u m .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0