jag vill vara din verklighet ..

hejsan bloggen :)
Jag har verkligen inte haft någon lust alls med bloggen idag, jag har nästan
kämpat mej hit. I alla fall, tänkte att jag ändå egentligen inte har något
speciellt för mej så , h3h3 ;)
Men idag var jag i skolan, jag hann faktiskt upp och duscha imorse, haha.
Sen tog jag och Dea sällskap till skolan idag igen, mycket nice. Det ringde
in och vi typ började och hade engelska, sen rast, sen typ fick vi läseböcker
och sen lekte vi med andra klasser och shittt, pallar inte förklara :p
det är i alla fall något som vi gör varje år.. men hmm, sen så typ var det lunch
och sen rast, sen så skulle vi göra en massa saker, typ ett bokmärke, också
skulle vi göra klart någon teckning med vårat namn på och sen skulle vi
göra nån saga eller vare va, och sen slutade vi halv tre :)
när jag kom hem gjorde jag typ ingenting, Pauline kom förbi en sväng och sa
hej, sen när mamma kom hem så åkte vi till Valbo köpcentrum. Hon fick
nämligen sin lön idag och vi båda var riktigt taggade på att få köpa nya kläder
att fylla garderoben med, h3h3h3 ;)
Men i alla fall, sen kom jag hem och har gjort en ny header för den andra var
ju typ bara test. och mamma har dessutom satt i slingor i mitt hår som jag ska
skölja ur halv tio. då duschar jag samtidigt och sen kanske jag inte hinner
göra något annat än att göra mej klar för sängen.

ha det bra, vi kanske hörs imorgon. puss & kram!


oohyes, i know i'm hoooot , NOT! :D
haha, jag var tvungen att täcka för ansiktet,
jag såg drogad ut x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0