Jag kommer aldrig få en hund, tyvärr.

godmorgon-inlägg blir det idag också, vaknade nyss. Men som rubriken
lyder så är jag inte glad idag. Pappa och mamma vägrar gå med på att ens
försöka spara ihop pengar till en hund, de säger att det kanske blir lite
för mycket jobb och att vi inte har tid... kanske är det så men ååh!
jaja, pallar inte prata om dt, inte så intressant ändå ;)
Men idag så åker syster hem, jag och pappa ska skjutsa hon och hennes
kompis till stationen där de tar bussen hem, om det inte är tåg, jag vet inte
vad det är. Kommer bli jobbigt eftersom jag umgåtts mest med henne
under hela sommarlovet och hon är den bästa systern i världen, så det
blir verkligen inte roligt... fffan. ♥

Men jaja, nu får det vara nog med känslor för idag, annars blir det här
inlägget aaaalldeeeles för långt.
Men ha det så bra, puss och kram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0