jag känner mej bortskämd. och ledsen.

Jaa.. nu har jag och pappa nyss varit och lämnat syster och hennes
kompis på stationen så nu har dom åkt tillbaka härifrån.
Så himla tyst och ensamt här hemma nu.

Men jag har i alla fall pratat med mamma och hon vill faktiskt
också ha en hund, jag har fått henne att erkänna det, fast hon tror
att det blir för mycket jobb och sånt... men äsch.
haha, och hon sa att vi kanske kan åka och titta på nån hund
någongång, men chansen att vi köper någon är typ 1%.
men jaja, för både hon och jag har varit allergiska och kanske
fortfarande är men då  kan vi kolla om vi klarar av det.
men aja, ha det bra, puss och kram.

du är en ängel syster  ♥ (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0