Jag hatar att jag älskar dig.

hejsan och goddag,
kom nyss hem från dansen, första gången, alltså tolv träningar framför
mej! wiiiiiho, överhappy now :D
men i alla fall, va i skolan idag som sagt, rätt tråkigt som vanligt.
och på fredag är det nå typ skogens dag så vi ska cykla till Högbo
och typ nästan alla andra skolor får åka buss, skitkul -.-
men jaja , lite motionsträning och ut i friska luften är väl aldrig fel? ;)
vi slutade klockan två och då tog jag och Dea sällskap hem,
sen va jag hemma och gjorde klart lite saker inför dansen, sen
cyklade jag ner dit tillsammans med Pauline och Josefin för Josefin
kollade typ på , h3h3 ;)
sen cyklade jag hem med dom igen, dom hem till Pauline och jag
hem till mej. Det blir nog mat snart, sen vet jag inte.
men ha det bra, puss och kram ♥



inga bilder typ nångång, jag vet, jag är tråkig ;p


Kommentarer
Postat av: Jenny

sv: hahah din design e jätte snygg ju! och jag kan ju inyte komma på något som man ändra till något snyggare!

2009-08-24 @ 20:45:16
URL: http://kalei.blogg.se/
Postat av: Jessica

Svar: Fin blogg ! :)

2009-08-24 @ 21:05:49
URL: http://jjeessiicaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0